Söndag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Japp då vart det redan Söndag!
Jag sitter och rapar i soffan av min Cola Zero...
Precis ätit en god Sallad från Paprika...
gillar egentligen inte deras sallader.. men denna var faktiskt god.. mixade min egna. med isbergssallas, kyckling, räkor, feta ost , ägg, gurka, tomat, morot,och en ananas ring..=)
Det var mumma...
var såååå hungrig... livnärt mig på en liten tallrik yogurt med musli och en gainomax efter träningen.. så det satt som en smäck!
Sov själv i natt då Daniel sov i Olofstorp... Han var ju på kräftskiva där igår..=)
Var rätt lungt på jobbet igår vilket var väldigt skönt!!!
fick ut folket redan 10 över 1..=)
Hem .. kika lite tv.. kl 3 tok slockande jag...
vaknade strax innan 10 och kände mig utsövd.. kikade lite tv sen upp och svida om och ta sen åka mot gymmet...
Fick tankat först bara...
var tidigt på gymmet så satt och njöt i trappan med mina nya skor..=)
Fick sällskap av Linda efter en stund..
Hade en vikarie som inskruktör idag.. för alla våra instruktörer befinner sig antingen i Stockholm på utbildning eller i soliga Miami..
Gottegrisar..=)
men inskruktören var grym.. riktigt duktig!
Och träningen var härlig.. och jag känner att tekniken sitter där mer och mer nu..!!
Härligt!!!
snart kommer ny korregrafi..=)
***********
Efter träningen var det hem och duscha... SVETTIG!!

sen kom Daniel hem...
jag åkte och handlade och köpte då med mig salladen hem...
nu skall jag njuta en liten stund för sen kvart i 5 typ åker jag hemifrån mot Floda och hämtar upp pappa sen hem till min farbror för att REPA!!!!
Det ni!!!
Vi har inte repat på HELA sommaren för min kära kusin (som spelar bas) ramlade illa på jobbet och fick en söndrig tallrik rakt in i handen..! Smidigt! =)
gåt rykten om att vi har spelning den 12.. och då behöver vi verkligen REPA!!!

Ikväll skall jag och Daniel se film och äta god plockmat och bara njuta... ha det!

Kommentera inlägget här :