Den lediga Söndagen!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Kan ju inte påstå att jag är pigg... strax efter 4 inatt var vi framme i Partille Daniel hade då redan varit hemma typ 2 timmar.. dom körde nog lite lite fortare än bussen haha..=)
Han fick då hämtat mig och sen hem och sova... sen ringde kl 11.20... vakna till liv och se resprisen... blir alltid stolt..!!!
Var så jäkla kul igår.. för alla hade så jävla kul när vi uppträdde... endorfin kicken man får är oslagbar!!! man får sån glädje i hela ens kropp och själ!!!!!
Detta är en sån jäkla rolig resa.. och min körbubbla jag lever i känns osprickbar!!!
den dagen vi åker ut så kan jag aldrig tänka mig att vi kommer sluta träffas... vi har byggt upp ett sånt starkt band nu så det är ofattbart att det ens kan klippas sönder med en sax!!
Jag har ÄNTLIGEN hittat vänner som delar mitt intresse för musik.. som älskar att sjunga som jag och som är så jäkla talangfulla och underbara!!!
Jag är så jäkla glad att jag tog beslutet att söka till körslaget.. jag ångrar mig inte en sekund...
just nu är det kören som gäller.. därför blir jobb, träning, familj och vänner JÄVLIGT lidande.. men det är en mycket kort resa ändå... så jag tänker bannemej ge det all tid nu så enkelt e det!!!
Idag har jag skött det som man måste göra när man har ett hushåll, tvätt, byte av sängkläder, dammsugning, stor handling och bytt kattsand i Helges balja...
jag är så JÄVLA trött men jag MÅSTE sitta och lyssna igenom min stämma till en av nästa veckas låtar!!!!
vi kommer nu på Lördag köra 2 låtar.. en som Casper har valt sen en överrasknings låt som dom i Stockholm väljer åt oss och den får vi först i morgon... sen en gemensam låt som vanligt som vi får på Tisdag... det är även filminspelning i morgon... det kommer vara minst sagt en hektsik vecka!!!!
Hur skall jag orka??.. jag tror bara jag får ge mig fan på att göra det!!!!!!
det är ju så JÄVLA kul att få träffa sin kör och få sjunga ihop.. det är ju detta jag brinner för... så det klart jag orkar!!!
Nä.. måste hämta tvätten nu för Daniel vägrar...!!! hmmmf...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Framme i Stockholm kl 4?? Hmmm, menar du inte Göteborg ;)Dina vänner kanske bli lidande, men vi förstår ju dig!!! Du får umgås extra mycket med oss sen när du har tid! Kram

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

jo det klart... haha.. lagom trött och velig när jag skriver.. haha

Kommentera inlägget här :