God kväll=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hej på er alla...
trött som en gnu e jag men jag skall ändå lyckas bjuda på ett litet inlägg med lite bilder=)
Har ju jobbat sen åkte jag faktiskt hem till mamma en sväng mitt dåliga samvete var bara för stort nu för att orka bära... inte träffat henne eller pratat med henne på jätte länge!!!
Inte mår hon ju bättre... bara fått höra från mina systrar vilket tillstånd mamma befunnit sig i och det krossar mitt hjärta varje gång!!!
Men jag orkar ju som sagt inte ta det till mig då jag antagligen skulle falla ihop i en hög och bara dö av ren sorg för min stackars älskade Mamma!!!
Älskar dig... mer än du antagligen kan förstå!!!!
Nog om det.. fick passat Nora där en sväng då LInda skulle till banken då mamma skall få en ny godman...
körde Nora till Funky Kidz och åkte sen till ICA och köpte GT...
vi var ju med i den som mitt tidigare inlägg visar...
åkte sen hem och lagade lite mat... pasta carbonara...
sen tog jag och älsklingen en promenad...
vi planerar lite för morgondagen då vi firar 2 år ihop=)
ingen av oss har ju pengar så det blir nått mysigt här hemma...
lite rödvin och ost pch kex på ängen här hemma...=)
vi tog lite bilder ute på promenaden..=)
Lekte lite med kameran=)
Utanför oss hittade vi även världens största påskbrasa oxå... shit... så stor redan nu.. tänk då nästa helg när den skall tändas...=)
den kommer ju vara dubbelt så stor då!!!
Jaja...
hmmm..
saknar kören... vi mailar varandra hela tiden och skickar bilder till varandra...
älskar dom så.. allihopa...!!!
har lite bilder från helgen jag kan bjuda på...
mitt fina skrivbordsinlägg numera=)
nä det var väl allt för idag... kl 22 skall jag lägga mig för att kika på Big Brother=)
ha det!!

Kommentera inlägget här :