God morgon!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Solen har strålat sen halv 7 i morse här i Stockholm...
har legat och knött med en svettig , gasig och bred älskling...
så jag gav upp sömnen redan innan kl 9...
fick upp älsklingen då med så gick vi ner och möttes av frukostbuffen från himmelriket...
dom hade t.o.m VÅFFLOR!!!
mumma...
sitter och sogtar på hotellrummet nu men skall snart fixa oss för att ta oss in mot staden.. skall ringa pappa och dom och se vad dom har för planer...=)
skall bli en härlig dag .. det har jag bestämt...
Middagen igår var jätte trevlig...!!!
Vi mötte upp Pappa, MOna och lillsyrran och gick och satte oss på bakgården av restaurangen och tog en drink där innan alla kom...
pappsen=)
Mona och lillsyrran=)
älsklingen och jag=)
Champagnen står på kylning!
Middagsgästerna=)
Grannar och gamla klasskamrater till Mona och Pappa..=)
Älsklingen med sina fina tröja.. dagen till ära... Pappas fru är från Indien ni som inte fattat det=)
Den goda maten!!
Offileråbiff till förrätt och Lammbringa till varmrätt och rabarber glass med munk ytill efterrätt..=)
Var som en smakexplosion i munnen=)
Mätt och nöjd...=)
Kvällen var alldeles lagom.. jag var som vanligt sjukt trött så vid 23.. då tog vi tunnelbanan ut till hotellet igen...
slockande som ett ljus...
nu skall vi väl försöka fixa oss lite...=)
hörs sen=)

Kommentera inlägget här :