Hallå där!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Oj så dålig jag vart på att blogga idag!!! Och igår.. men igår var det förståligt.. jag och älsklingen firade ju 2 år... det firades med ett gott rödvin som vi delade på.. sen köpte jag med mig ost, kex och godis och annat små plock hem=)
sen hyrde vi film och såg denna...
lite halv seg om du frågar mig...=(
sen så lovade jag Daniel en ryggmassage.. så vi tände ljus och jag tog fram oljerna.. sen knådades det..=)
mysigt...
Idag har jag jobbat sen hem.. duscha... lagade mat.. blev ugnstekt Falukorv med potatismos... mumma.. sen åkte vi hem till Pappa för att kolla hans trädgård då Daniel skall jobba på hans trädgård.. dra upp rötter och få undan buskar och annan skit...=)
Det börjar rulla in jobba för dom nu vilket är JÄVLIGT bra!!!!
Nu har jag bara suttit och segat framför datorn en stund...
sparat stillbildern från framträdandet i Lördags.. vi gjorde ju 2 nummer... och suttit och kollat på det andra numret några gånger med.. blir så KÄR i våra tjejer som var så in åt HELVETES duktiga... FAN vad duktiga vi va!!!
snygg bild va=)
haha.. underbart när vi blir galna på scen=)
jag vet att det är mycket "körslaget" snack men det är nått så otroligt stort i mitt liv... trots att det inte ens varade i 2 månader så har dessa människor och dessa händelser satt mer spår i mitt hjärta en nått annat!!!
Fick ett mail nu när jag kom hem om att vi skall sjunga ihop på Söndag redan i Partillebo hallen för Sävehof... åhhhhh LÄNGTAR!!!!! SAknar ju kören så mycket att jag känner mig deprimerad...!!!
Skall även göra första repningen med bandet på Söndag på mycket länge!!!
Skall bli kul=)
Nä... skall kika lite mer på datorn och se klart Greys Anatomy!!!
jobbar ju tidigt i morgon!!!
natti natt

Kommentera inlägget här :