Halloj...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... shit vad trött jag blev nu... ujujuj...
blir nog sängen snart!!!
Hmm.. vart skall jag börja...
har en viss ångest över mig då jag vet att jag borde tatt tag i träningen denna veckan...
har varit ute och gått en gång denna veckan... men har ju faktiskt haft att göra ändå...
mina nya snygga träningsbyxer som jag köpte i början av året har jag använt EN GÅNG!!!
SKANDAL!!!
men sen auditon för Körslaget den 20 Februari så har jag verkligen inte hunnit träna.. har ju varit rep varje kväll!!!!
men efter påsken då jävlar.. då e det nya tag.. kan inte stoppa i mig all denna skit jag stoppar i mig nu för tiden och sen inte träna.. kommer börja rulla fram snart... gör ju inte sakern bättre att jag är anmäld till Vårruset.. haha!!!
förra året då jag sprang=)
sprang då på 27.30 min... lär ju inte slå några rekord denna gång då jag varit ute och sprungit 0 gånger HITTILLS!!!!
jaja.. är väl bara att sätta igång!!
Idag har jag jobbat... sen var det hem.. laga min goda Tonfisksallad.. sen lägga sig och vila 1,5 tim.. gud.. jag somnade på 2 röda!!!!
sen duscha fixa sig lite sen fick jag åtk och mött upp Daniel.. haha.. han hade ju tankat i bensin i sin Diesel bil!!!
jaja.. det ordnade sig...
sen åkte jag till Allum snabbt...
sen åkte jag hem till mamma..
Min snuttis gumma Bettan har ju jobbat som Godman (Godman är en person som tar hand om ekonomin för en person som inte längre är kapabel till det) för mamma nu ett tag men hon skall ju ha bäbis om bara 2 veckor så nu fick en annan ta över...!
hon verkade jätte vettig och hade bra frågor till oss...
satt och klappade på min älskade mamma under tiden vi var där...
hon slänger ju ur sig lite konstigheter ibland men då får man bara föröska övertyga mamma om hur det egentligen står till..=)
Det är alltid lika påfrestande när man varit där... man känner inte så mycket när man väl är där... men när man kommer hem.. herregud... då märker jag det på mitt humör...
nu har jag ätit lite kvällsmat och skall snart gå in och lägga mig...
i Morgon är det Fredag och det känns ju lite kenpigt att på första gången på flera veckor inte åka upp till Stockholm i morgon bitti...
men jag och Daniel kommer att åka upp nästa Fredag.. då är pappa och dom där.. och pappas fru ,Mona skall ha lite firnade för hennes 40 -års dag på Fredag kväll..
så då är vi med på det uppe i Stockholm.. Mona har bokat Hotell rum åt oss på Ibis Hotell ute i Hägersten...
Blir 2 nätter där sen på Söndag kommer ju mina älskade körmedlemmar upp till Stockholm!!!
då skall jag möta upp dom i Frihamnen då skall vi spela in ljud... och filmas på Hotellet...
sen på Måndag är det ju studion hela dan.. FINALDAGEN.. undrar vilka 2 körer det står emot.. jag tycker Gabriel kören är bäst sång och rörelse mässigt men jag gillar Lisa kören personlighetsmässigt bäst!!!
så jag hoppas ändå det står mellan dom!!!
Jag och Daniel skall ju försöka få stannat i Stockholm den sista natten antingen i Lägenheetn Pappa och dom har där...
eller så får väl vi ta in på Hotell igen...
nä... I morgon skall jag ÄNTLIGEN få träffa min snutta Marie.. var på tok för längesedan... !!
Skall ge hennes minsta dotter Tanja en fin liten doppresent med då hon döptes i Söndags.. men jag hade ju uppträdandet i Allum då..=(
nä.. sängen kallar...!
Ha det!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nils:

Cool header och bra blogg. Du skriver fint.

Kommentera inlägget här :