Idag mår jag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. som man brukar efter att ha druckit dagen innan.. huvudet känns lite extra tungt!!!
Var grymt trevligt igår dock...
Vi var ju hemma hos Michael, Daniels bror och grillade och drack...
vi var några st...
Michael och hans tjej fick ju barn nyligen och jag har ju inte träffat det lilla livet förräns igår.. hade köpt med mig en liten nalle till honom!
Kvällen slutade att jag somnade i soffan vid halv 3 tror jag... så JÄKLA trött.. där låg jag och Daniel och trängdes sen under natten... sov la så där...
Emil , Daniels kompis körde hem oss i morse...
något sliten!
vi åkte hem.. jag fick duchat och fräschat upp mig sen åkte vi och köpte pizza... fan den satt som en sportkeps i magen!!!
sen slocknade vi som 2 ljus i soffan!
oj så gott det va...
nu skall vi fixa oss för att först åka och hälsa på Daniels pappa på sjukhuset sen åka hem till Daniel mamma och käka...
tänker se Körslaget där med... skall bli kul=)
Just nu håller dom på med genrepet där uppe...
om ca en timma är det Middag och då inväntar man publiken för att sen stå uppställda 19.30...
haha... weird att man gjort detta så många lördagar nu=)
nä.. dax att klä på sig!!
ha en trevlig kväll!!!

Kommentera inlägget här :