Morsning=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Precis gjort nått utav det tråkigaste som finns!!!!
Betalat räkningar... inte fått Daniels pengar ännu så hyran får jag vänta med.. det är tight som röven denna månad...=(
Känns piss!!!
Skulle gått med på afterwork i morgon med tjejerna på jobbet men fick tackat nej för jag har ju fan inte råd...=(
blir en snååååål månad!!!!
Usch... idag har pollen tatt dörd på mig.. när jag vaknade i morse så var jag helt svullen i hela nsiktet och jag kunde knappt andas...
usch!!!
mådde skit... trött som en klubbad apa och det var bara allmänt jobbigt.. men jobbade mig igenom dagen.. stannade över några min för att göra klart det jag höll på med... åkte handlade snabbt sen hem och åt lunch...
sen nana kudden.. fy fan vad skönt det va...
vaknade strax innan fyra igen... lika svullen denna gång med... ligger ju med öppet fönster i sovrummet och det är nog inte så bra för mig=(
fick ruska liv i mig... tog på mig löpar kläder och väntade in älsklingen som skulle komma hem med hundarna... så gott det var i solen...
vi gick ut på ängen ner till vattnet med hundarna så dom fick springa av sig och leka.. gud så lyckliga dom va..=)
sen kom Daniel mamma med lite fika... oj så mysigt vi hade det.. hundarna busade och hade kul och vi gotta oss i solen...
vid 18 så åkte Daniels mamma med hundarna och jag fick Daniel till att byta om och följa med mig ut på rundan... ja.. sprang kan jag väl inte säga att han gjorde.. jag joggade/ sprang ända fram till kåhög då började jag känna av det i höfterna...
så då gick jag fort och sprang sen sita km bara...
var ute i 1 tim och 5 min och vi sprang/ gick 7.27 km...=)
över 500 kalorier brända.. gott..=)
hem.. duscha.. och sen laga mat=)
nu sitter jag i morgonrocken och behöver torka håret.. sen är det sängen..=)
The star=)

Kommentera inlägget här :