Onsdag den 27/4-11

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Goder Morgoner!!!! =)
Jag är uppe.. och laddad,taggad för denna dag.... först jobba sen hem och antingen gå ut på en långpromenix eller ut och springa LÅNGT!!!!
MÅSTE börja röra mig!!!!
Min mage sväller över allt nu!!!!
INTE bra... och dessutom har jag aptit som en flodhäst.. vill småäta hela tiden.. är ju nog bra!!!!
nä.. ville bara säga god morgon..=)
Trött Malin!!!
Får se hur jag tar mig igenom dagen... har så jäkla ont i min rygg... vet inte om jag sträckt mig eller om det är för att jag bara hade inlägg i EN sko under MÅndagen .. eller för att jag sovit konstigt i bilen på väg hem...
men haft ont sen jag kom hem från Stockholm...
Daniel har smörjt in mig så nu luktar jag Jenka.. får se om det hjälper...
Tjip tjip!!

Kommentera inlägget här :