så sjukt roligt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... förra veckan såg jag det oxå och skratta fan ihjäl mig... så klockrent program!!!...
se det!!!
kanal 5 "Total blackout"
Mysig dag idag...=)
Daniel kom hem och väckte mig förut.. då gick vi ner och la oss på gräset här nere... Helge joinade oss och jag borstade rent han och klappa bort allt överblivet hår... mys=)
passade på att mysa med min älskling=)
sen gick jag och älsklingen på en promenad...
gick 5.82 km.. på över 1 tim och 26 min.. haha.. men då geocachade vi lite med..=)
Jag i den underbara solen..=)
det glada paret=)
ja.. sen duschade vi när vi kom hem och åkte visst bort till donken och köpte mat.. fy fan!!!
jag vet!!!! SKÄRPNING!!!!
men men...
lat e man... orka laga mat...
nä skall kika klart på programmet=)
ha det=)

Kommentera inlägget här :