Seg dag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Rätt trött nu...!!!
Kommer slockna som ett ljus ikväll...
känns ju som en Söndag idag då man varit långledig.. men i morgon är det ju redan Onsdag..=)
jobbar sent som tur e ...
Har ju legat ute i solen och tittat på Körslaget finalen på TV4 Play..=)
hade tråkigt medans datorn var seg... behöver torka av min skärm..=)
Helge var nyfiken oxå=)
ja efter jag legat där ute ett tag
så gick jag upp för att duscha och åka till Allum för att handla nått litet till Bettans nytillskott.. vill ju så gärna åka dit och träffa den lilla...=) får se när hon orkar och har tid...=)
nä.. trött e jag.. orkar inte bjuda på några bilder från helgen.. dom flesta ligger ju på fejan... tar det i morgon istället=)
Förresten.. ni har väl inte missat att Kenza la upp bilden på henne och mig i hennes blogg? =) skit gulligt av henne=)
Just nu kör jag mega sökning av virus på datorn.. den skriver ju t.o.m av sig själv datorn så nått fel är det på den.. får se vad den hittar!!
ha en trevlig kväll=)

Kommentera inlägget här :