Silken underbar morgon...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... vaknade INNAN kl ringde.. hade ställt den på 10.. men vaknade redan halv 10... upp sätta på kaffe... ställa fram frukost.. avnjuta den.. sen bädda sängen.. ta på mig löpar kläder ocg ut i solen... sprang hela vägen bort till donken... det var 2,5 km... sen gick jag bort till partillebo hallen och gick över till Lexby och gick bort till Partille IF strax efter det började jag springa igen.. genom Kåhög och hem...
7.15 km på 57.57 min=)
hyfsat då jag som sagt inte rört mig på över 2 månader!!!!
nu skall jag färga håret... se vad jag kan ta på mig för svart/ silvrigt.. duscha och göra mig snygger.. sen pallra mig bort till Partillebohallen...
åhhhh skall bli så jäkla kul!!!
efter det är det även kärt återseeende av bandet med...=)
ha det!

Kommentera inlägget här :