Sitter i solen....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. och njuter av vårsolen...
Har en kopp kaffe brevid mig och Helge som ligger i gräset =)
Tror min dator har gått och fått ett virus... den är helt konstig...
är väl från Facebook då det kryllat av trojanska hästar där på sistonde!!!
får be Daniel kolla på det!!!
Ja.. kom ju hem strax efter 4 i natt.. gick fort hem.. Daniel körde.. vi åkte ju vid midnatt från FRihamnen i Stockholm.. sa farväl till alla då mina älskade körkompisar tog bussen hem!!!
var rätt skönt att åka bil ändå... gick ju fortare som sagt.. men stackars Daniel var trött han...
men jag ville inte stanna blev nojig då dom där jäkla vägpiraterna härjar!!
nä.. hem och packa upp det mesta sen SOVA!!!
I morse vaknade jag kl 10...
började packa upp resten och gick ner till tvättstugan och fick tvättat 3 maskiner!!
Dammsög och donade.. så jäkal gott va!!!
Jag njöt...
sen åkte jag och Daniel och storhandlade.. bunkrade upp för veckan...
Blir som sagt en tuff månad ekonomiskt.. och en helg i Stockholm har INTE gjort det bättre... tanläkarbesöket får jag helt enkelt avboka.. det går FAN inte...!!!
Fast jag var grymt duktig och höll i mina pengar i Stockholm.. 2 par strumpbyxer och ett läppglans var ju allt jag shoppa=)
Finalen igår var grymt... kan ju personligen tycka att Gabriels kör var bättre röst och koregrafimässigt men att Gabriel ens fick vara med som körledare då han faktiskt ÄR körledare det är fan FUSK!!! tror det var det han åkte på!!!
Andreas kören v<ar värdiga vinnare men JÄVLIGT favoriserade sen dag 1.. och det är det som man stört sig på!!!
nog om det... dom vann ju så Grattis till dom!!!
mingelfesten var trevlig.. var ett jäkla röj på dom ynka 2 rimmarna festen var på..
haha.-. drack bara 2 öl och ett glas vin jag=)
Känns skönt att resan är över men jag vet ju att resan med Casper kören är långt ifrån slut!!!!
På Söndag är det Bingolotto=)
nä skall njuta av solen och mitt kaffe nu...
hoppas alla har en trevlig dag!!!

Kommentera inlägget här :