SKJUT MIG!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. lite lätt bakis kan man kalla det...!!!
Men vilken underbar kväll/ natt...
Blev hämtad av älsklingen kl 3 i natt nere vid Allum...
Vi var några st som tog en promenad ner dit...
Mitt huvud spränger och munnen känns torr.. men det är ändå sååå värt det!!!
visar kvällen i bilder helt enkelt...=)
Den goda maten Casper hade gjort!!
den fina tavlan Casper fick av oss...=)
den fina sköööönsången=)
Dick and I..=)
Halleluja på Svenska!
Sarah och Kajsa uppträdde för oss..=)
Caspers öl=)
Jag och Sarah gjorde fjortis posen=)
Sen hamnade vi i bubbelpoolen=)
Man var ju inte så snygg mot slutet.. haha=)
Tror vi satt och bubbla i 4 timmar.. så jävla najs..!!!
Nä.. nu måste jag få frukost i min mage.. sen skall jag träffa Jennifer för en promenad..=)
gå av oss ölen..=)
och STORT GRATTIS till Bettan och Martin som fick en pojk inatt!!!
Så glad för deras skull!!!

Kommentera inlägget här :