Tådaj så...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... har jag verkligen känt av det hårda rockstar livet=)
Haha... vaknade och kände mig inte utvilad för fem öre.. men pina sig upp med tjock hals och halvsnorig... till jobbet... jobba och vara så jäkla trött.. höll på att somna vid frukostrasten...
efter jobbet så åkte jag till solariet... tänkte sola ca 20 min så tog två st 15 min poletter och tänkte stänga av den efter 20 min... vem tror ni inte somna som en sten och vakna först 45 min senare då solariet och fläkten och allt slutat gå för längesedan!!!!! PINSAMT!!!
Som tur va så var det ingen som skulle in efter mig.. groggy as hell så åkte jag hemåt.. något solbränd.. haha
hem och laga lunch... äta sen gå in och lägga mig stensomnar igen och hade satt kl på 15.30... det var fan knappt jag kom upp då... så jävla sjukt... tror jag behöver en ren överdos av vitaminer!!!!
satte mig och repa låt 2....
sen duscha fixa mig och åka till Kulturum... dax att repa..
fcik då reda på att Casper vill ha mig som SOLIST LÖRDAG!!!! haha.. kul va!!!
Så ni som inte tittat på programmet GLÖM fan inte titta nu på LÖRDAG!!!!!
Nervigt=)
vi repa till 21 som vanligt.. sen åkte jag hem... ätit lite kvällsmat och skall nu krypa ner i sängen med älsklingen=)
lyssnat igenom 3 låtens stämma vilket var lätt som tur va...=)
nä... trött... tråkigt inlägg men men...
kl halv 6 i morgon kväll är jag med i Radio Partille 88.0
det MÅSTE ni lyssna på!!!!
Jag och Gert i kören som skall intervjuas i Allum=)
grymt kul=)
nä natti natt...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Äntligen gumman.... med din röst är det ju inte konstigt han vill du ska sjunga solo. Tänk den dagen vi åter får träffas igen, undra om du ens kommer känna i gen mig ;) Miss U.. Kram

2:a kommentar, skriven , av pappa:

Kommer du nu kunna sjunka såpas lågt att du kan sjunga i Still Game igen, eller!?!?!

GRATTIS Loppis!

Kommentera inlägget här :