B L O G G T O R K A !

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Kan man kanske kalla det jag har...
eller oxå handlar det om att jag har ett sånt sjukt slappt liv just nu så det händer inte så mycket så jag har inte så mycket att blogga om...=)
Hmmm...
Ja.. i Söndags spelade jag ju match.. var inte alls på humör för det av sina anledningar.. men jag försökte göra mitt bästa.. jag var så glad av att vi hade avbytare för jag ville byta hela tiden men spelade sammanlagt 50 min kanske...
det kändes i min kropp...
ja matchen gick ju åt helvete som vanligt.. slutade 2-9... FAN!
men men...
efter matchen var det hem till gosisen och mysa i soffan med popcorn och kika på .. ja ni vet vad=)
Igår jobbade jag ju tidigt och direkt efter jobbet åkte jag och haffade en räksallad på delikatessen och den fick slinka ner medans jag körde mot Sjövik.. var lite meckigt och jag tappade kladdig sallad i hela ansiktet.. haha.. tur jag hade servett...
framme och gjorde naglarna... var klar runt halv 4 först...
det tar lång tid och jag var såååååå trött.. nickade till flera gånger.. haha.. Stackars Josefin..=)
jag är dock sååååååå nöjd med dom..!!!
bilden gör inte rättvisa åt deras skönhet=)
kommer vara så snygg till helgen med min svarta klänning och svarta väska med strass...
kommer ha strasssmycken och se alldeles.. alldeles... underbar ut.. haha=)
för er som undrar... det är Mary Kay seminarium i helgen.. då blir hela Scandinavium rosa =)
Skall bli grymt kul och jag är sjukt förväntansfull på gåvan man får för typ 700:-!!!
Tjoho!!
Hmm.. som ni såg så åt jag Pizza rester till lunch... VARFÖR?
Jo för jag var sugen på Pizza igår.. så jag och Daniel åkte och köpte det...
vi var värda det ansåg jag... jag tog bort kanterna iallafall=)
Ja mycket mer än att ligga i soffan glo på you know what och käka pizza så gjorde jag inte mycket mer...=)
vek tvätten.. var väl det jag passade på att göra när Daniel behövde pausa för att bajsa...=)
just nu är jag dö trött så nu blir det naptajm...
ikväll har jag egentligen inget planerat.. men jag kan inte ens tänka på det just nu då jag är så trött...
får jag bara sovit liter så får vi se vad som händer sen...
i morgon jobbar jag tidigt igen sen så är det anhörighetsmöte för mamma vid 17.30... längesedan nu...
på Torsdag är det äntligen löning!!!
La mina sista pengar på naglarna igår.. har nu ca 30:- i plånboken.. RIK??.. NOOO!!!
Så på Torsdag skall vi storhandla.. och jag skall ÄNTLIGEN få färga hårbotten... ser ju ut som skräp i huvudet...
en klippning hade inte skadat heller...=)
men det får vi ta nån annan gång...
hela Fredagen är jag ju borta på Seminariet.. inget jobb då...Halva Lördagen är oxå seminarium...
på kvällen på Lördag är det KRÄFTSKIVA!!!
Måste beställa kräftor.. kom jag på!!!
Nä.. nu SOVA!!!!

Kommentera inlägget här :