En sån helg!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Victoria Secret trosorna är på...
Juicen är upphälld...
Jag ligger i sängen och skall krypa under täcket...
magen är mätt av detta...
1 kg kräftor.. jag tror jag åt mer än hälften...
så mätt nu!!
OCH TRÖTT!!
Går inte att beskriva min trötthet... bidde ingen kräftskiva...
tyvärr...=(
vi åt upp kräftorna här hemma istället=)
Nu är det 2 avsnitt True Blood som väntar sen sova!!
Så mycket inspiration, kunskap, glädje och sprudlande energi som man fått ta in under helgen...
Ja då e det inte konstigt att man är trött..
det är helt sjukt silket företag detta är... silken bransch...
silka gåvor, silka kvinnor, silka klänningar och dräkter... silka smarta , kloka ord...!!!
Jag är så glad, tacksam och så nöjd med denna helg... så glad att jag bestämde mig för att gå...
nu är det RÖD jacka som gäller...
och den skall jag ha innan Oktober MÅNAD!!!
Ni anar inte silken känsla det är att få vara Mary Kay konsult!!!
Visst låter det så där gudalikt överdrivet klämkäckt.. men jag skojar inte...
vem vill INTE få känna sig vacker, speciell, betydelsefull och som dessutom kan tjäna upp till 250 000 kr i månaden , få köra rosa mercedes cab och få diamant ringar och dessutom få åka på ett eget bokat kryssningsfartyg !!!!
våra tre Nordiska National Sales directors.. som är dom som står högst i Mary Kay, deras berättelser och upplevelser är så sjukt avesnsjuksframtagande så man kan inte tänka på nått annat än hur mycket man vill jobba nu och bli lika stora som dom!
Jag vill inspirera folk, få dom att känna sig betydelsefulla!
Som grundaren till detta företag sa.. Mary Kay Ash som hon hette: Put a sign on everybody you meet that says "Make me feel important"
Det är det jag vill göra...
det är det jag skall sträva efter...
Låter som jag varit på ett kristet läger nu i helgen...
men det är inte GUD jag mött utan Mary KAY!!! =)
GOD NATT!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mecke:

ÅÅÅÅhhh och du går på hela skiten rätt av.



Hur många känner du som lyckats med Mary Kay ?

Och tjänar mycket pengar på det.



Känslan som du har och upplevde efter predikningarna.

Det är deras mål att du skall känna så för att sälja deras skit.



Jag är beredd att äta upp det jag skrivit. den dagen du kan visa en stadigvarande rejäl inkomst.



Over

Kommentera inlägget här :