Hemma...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Silken dag...
vröööööl trött...!!!
Kommer snart gå och lägga mig och toksomna...
var uppe halv 8 i morse... blä... på semestern.. usch!!!
halv 9 var jag på Statoil i Floda...
mötte upp alla 3 bilar där...
fick åka med Fidde och hyans 2 barn...
han fru jobbar så då fick jag gästspela...=)
Hjälpte han med barnen..=)
När vi kom fram vid 10 var det strålande sol och tok varmt...
började med att åka gruvan.. och sen valen...
där var det gott då det plaskade upp vatten...=)
Här e vi i kön..=)
ja sen intog vi stranden...
Hade denna utsikt...=)
Lågt vid Vågpoolen... lät som ett jäkla brandalarm varje gång vågorna skulle starta!
Kul var det när jag upptäckte att denna hunk låg vid vattenkanten...
kommer bli kul att läsa hans blogg i morgon=)
Denise hade med sig sin grymma kamera...
inte alls avis!!!
Ja efter badet så drog vi och åkte lite grejer...
den här...
och den här...=) Fast det spöregnade första gången vi åkte denna...
sen var det lite mat.. och ungarna fick underhålla sig själva...=)
Denise kämpade...
Nora med...=)
Ollie tittade glatt på...=)
ja det var solsken varvat med regnskurar..
och efter att jag proppat i mig så mycket skit.. och barnen började bli trötta så bestämde vi oss för att åka hemåt... åkte vid halv 7-7 typ... var hemma halv 9 med Tacos...
mums..=)
fick duschat och packat upp allt och ätit.. nu väntar sängen=)
GOD NATT=)

Kommentera inlägget här :