Måndag=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Rätt trött idag... jag och Daniel satt uppe länge igår kväll och såg "True Blood" avsnitt...
vi kunde inte sluta... dom sista avsnitten på säsong 1 är ju så spännande...=)
haha..=)
jag var rätt mör i kroppen igår.. och det känns lite idag med efter milen... men jag är så stolt att jag ändå gjorde det...
jag sprang ta mig fan hela vägen om det så bara var jogging på vissa ställen...
sista backarna så powerwalkade jag upp och sprang sista metrarna i allafall...
fan vad gott det va att ändå ha gjort det=)
Idag är det ny vecka... nya tag...
dieten går kanon.. jag har platt mage och snart inga kärlekshandtag.. känns super bra=)
har ju inga batterier i vågen men -4 kg skulle jag allt tippa på..=)
slarvade ju lite under semestern men har ju hållt på med diet sen veckan innan midsommar..=)
nä.. skall väl dricka upp kaffet njuta lite i soffan sen åka till jobbet...
ikväll är det MK möte..=)
så nu tar jag mitt munsår och loggar ut...=)
Hej svejs...=)

Kommentera inlägget här :