Mycket mat nu...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
. ja jag har inte så mycket mer att bjuda på här i min blogg.. för mer än så händer det inte....
jag sitter i sängen där jag typ bott i 2 dar nu.. visst har ju varit i väg och jobbat mina 6 timmar sen har jag åkt hekm .. ätit och sen legat/suttit här...
har duschat och gjort mig klar för natten...
håret skall väl torkas för just nu ser jag ut som en vattenkammad buffel i huvudet...
lackat naglarna och skall olja dom...
dom börjar bli rätt långa nu... skall dit den 22 och göra om dom inför semenariet.. hade behövt klippa mig oxå vi får väl se vad pengarna räcker till.. jag är ju så skrattretande pank just nu och när Daniel skriver upp allt vi behöver handla så går jag av inuti för jag vet att vi inte har pengar till det nu...
Har ju mailat mina kollegor på Stures men ingen har hört av sig ifall jag kan ta deras pass i helgen... detta suger!!!
Får börja skicka ut mail om produkter jag har hemma och se om nån vill köpa lite istället!!!
*suck*
Middagen idag bestod av älgfärsbiffar med rödlök och feta ost i...
men tyvärr har jag en kryddgalen kille till sambo som hällde i typ hela korn av rosepeppar... gott.. nä... allt smakade bara peppar...
tur att jag inte var så hungrig...
majsen var äcklig och likaså såsen...
bläää...
ingen kul middag...
men men...
nu ligger jag här igen.. skall se en film.. och bara slappa..
imorgon kväll har jag ju i allafalll fotbollsträning.. måste komma ut lite...
så tråkig och slapp...
vill inte.. orkar inte.. deppig och hormoner som sprudlar...
Har snart läst ut min bok... om Jasmine Karas liv... ni som inte vet vem hon är så är det hon som ledde den gula kören från Örebro i Körslaget...
silket jäkla liv hon haft...
gripande...
nån mer sprudlande och ödmjuk människa har jag aldrig träffat.. så jäkla genomgo och underbar... vill så gärna träffa dom alla igen...!!! Goa Örebro..!!!
här e några av oss med Jasmine i mitten..=)
goa minnen..=)
Man kanske skulle ta och skriva en bok.. om mitt liv... inte för att nån kanske skulle bry sig att läsa.. men för egen del.. jag har varit med om, upplevt och klarar mig igenom livet på så sjukt många sätt... och det finns en hel del sjuka historier...
mina föräldrars skilsmässa.. mina utlandsresor för att hälsa på min pappa, att min mamma blev svårt sjuk , att som 15 åring se en klasskamrat dö framför ens ögon, att som 14-åring bli antastad av en scoutledare , idioter till killar som slagit mig, varit otrogna och tatt droger,stött på producenter som lovat guld och gröna skogar men som visat sig bara vara ute efter en sak, mitt liv som älskarinna till en gift man, att som 29-åring inse att man var en hel annan person..=)... ja ni anar inte... sjuka sjuka...=)
Men det är mitt liv.. och det har format mig till den jag är idag...

Är väl inte konstigt att jag hamnar i vissa svackor... blir svag och har svårt för att säga ifrån... finns folk jag borde spotta på... kasta i diket och aldrig blicka tillbaka på.. men pågrund av allt jag gått igenom kan jag aldrig harta.. bara förstå...
nä.. nog om detta.. nu FILM!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nathalié - Extrem Barnlängtan:

Åh, tack så mycket & det samma :9. tyckte allting ser jättegott ut iaf ;).



ja min sambo är också yngre än mig.. han är 21, men vill också gärna har barn, så vi får se om det tar sig någon dag. det kommer när det kommer säger de flesta, men när de inte vet hur svårt det är så kan de inte sätta sig in i det..



hur gammal är din pojkvän då? jag förstår att du längtar efter barn!



Kramar

Kommentera inlägget här :