Tjenis!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ahhh... underbara Lördag=)
Jag är själv hemma och har INGET planerat!!! =)
Tog en lååååååååång sovmorgon...
Daniel var ju uppe redan vid 8 nånting i morse och åkte hemifrån vid 9...
jag somnade om och vaknade 12.20...!!!!
haha.. trött!!!!!
Linda hade ringt 3 gånger då...
Henke är på väg för att hämta stolar och ett quiz från Dj:n på Stures som jag fick med mig igår...
varje Fredag kör ju han ett quiz med 30 frågor.. helt grymma frågor... igår fick jag och Emma som jag jobbade med hela 31 poäng=)
Grymt...
man får veta en hel del..=)
Linda och dom skall ha kräftskiva ikväll med grannarna därav stolarna och quizet=)
Jag skall tvätta kl 16...
efter det drar jag väl ut till Daniel och dom ..
Han ringde nu... trädfällandet går bra... han hade nästan lyckats fälla ett träd på en av killarna förut.. haha..!!! Dom är galna!!
Jag själv har i allafall fått dammsugit, sorterat tvätten så den är klar, sen tatt ut pantburkar och glasflaskor till bilen så skall åka bort med det sen...
nu blir det nog lite True Blood... SÅ KLART!!
Daniel ville inte jag skulle se utan honom men han får väl kolla igen det senare..=)
Ha en trevlig Lördag=)

Kommentera inlägget här :