God Morgon!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Snön är ÄNTLIGEN här=)
Underbart!! Skall ge mig ut i tid med tanke på väglag och att jag måste köpa med mig nått att äta till jobbet=)
Så dricker upp kaffet och åker...=)
Idag efter jobbet åker jag hem och hämtar Daniel sen åker vi till Gråbo för att kika på detta hus...
Jag är GRYMT sugen på denna..!!! Men Daniel är ju sugen på lägenheten.. vilket jag tycker är för liten för oss.. 79 kvadrat är ju nästan lika stort som vi har nu...
jag vill ha 2 våningar och 2 badrum... minst 4 rum... så man kan ha ett barnrum, ett hobbyrum/datarum och sen ett sovrum till oss...=)
Men vi får väl se vad det blir...=)
Ha en bra dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa:

Satsa på lägenheten nu, Malin. Hus tar ni senare

2:a kommentar, skriven , av sanne:

grattis :) men tänk på att en allt för sockerrik kost kan ge barnet diabetes och allergier :( kram!

3:e kommentar, skriven , av Karin:

Är det lägenheten på Fröding? Jättefin. Du får tänka på att du ska vara mammaledig också. Känner du många som bor i Gråbo? Annars kan det kanske bli ensamt där? Bor man mitt i centrala Lerum är det nära till precis allt.

4:e kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

Ja alltså läget på lägenheten är ju grymt.. men jag har både vänner och syster i Gråbo... huset ligger mitt i centrum så jag är mer sugen på huset... vill ha det!!! =) får väl se...=) Daniel verkar inte vara omöjlig med det...=)

Kommentera inlägget här :