Hello....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.... tådaj när jag vaknade i morse så värkte magen nått jävulskt... näsan var snorig as hell på grund av min idioti i går då jag lät Helge ligga i min famn....
så jag bestämde mig för att stanna hemma idag....
Jag behövde få igång min mage kände jag så när jag väl gick upp efter 10 så bryggde jag starkt kaffe och käka bra frukost och ja visst efter det var det toa besök... skönt... kändes genast bättre i magen....
Jag behöver helt enkelt röra på mig mer så min mage håller sig igång ...
Tillbringade dagen med att ligga i soffan medans Daniel fick sova.. han kom ju hem strax efter 5 i morse....
jag kikade på senaste "Harry Potter" filmen....
Den är grym...=)
Daniel gick ju upp efter kl 13... då skulle han till Allum och köpa julklappar... jag är ju typ klar men Daniel har ju inte ens börjat... och han ville ju ha min hjälp.. inte var jag pigg på det men han när han börjar erbjuda mat så tackar ju inte den matglade Malin inom mig nej... Åkte med och fick ätit på Subway... MUMMA!!!
Satt mest på en bänk och invänta älsklingen.. ryggen värkte och jag kände mig tung...
nu är vi hemma igen.. han hittade ju några julklappar... gott det...
jag skall bara ta det lungt ikväll för i morgon tänker jag gå till jobbet igen...
Lucia i morgon...
=)
Ha det gott!

Kommentera inlägget här :