Julstressen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. har tyvärr knockat mig!!!
Jag har ingen tid till att blogga nu.. tyvärr...
Har ju jobbat i Receptionen på jobbet i 2 dar och det tog enna musten ur mig... igår direkt efter jobbet var jag barnvakt för Ella och Albin.. vi gjorde ett besök på donken sen var vi hos Linda...
Jag var helt slut när jag kom hem igår kväll strax innan 22 på kvällen...
Idag jobbar jag sent men vaknade på tok för sent och har suttit och försökt få tag på CDON.. då jag äntligen fick paketet med lillsyrran julklapp och present igår... trodde jag.. jo julklappen låg i.. men inte presenten.. utan istället låg en annan sak i och på följsedeln stod ett helt annat namn.. jag anar att lillsyrrans present ligger hos henne...!!! FAAAAN!!!! Jävla nötter...!!!
Nu är jag röv stressad och slänger i mig frukosten vilket kommer att resultera i en chrashad mage inom en timme...
måste köpa LUNCH!!!!!
Och efter jobbet är det dom sista julklapparna som skall handlads... GAAAH!!!
Tur jag är ledig i morgon...
men då fyller man år...!!
KALAS!!!
Paniclook!!!!

Kommentera inlägget här :