Malin dagen=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja idag har jag namnsdag som så många andra i landet... är ju inget ovanligt namn direkt...=)
Idag fyller även svågern år.. men han är inte så förtjust i att fira sin dag så det brukar vi inte göra heller...=)
Jag sitter i soffan och glor på "Entertainment Now"... så vansinnigt roliga filmer som kommer... måste se "Happy Feet 2"
Verkar helt grym!!!
Skrattar så jag gråter typ.. haha!
Idag har vi tagit en rätt lång sovmorgon.. jagt var så klart uppe tidigt i morse och var på toa.. men jag skall ju jobba ikväll så jag gick och la mig igen.. vaknade halv 11 istället...
upp och äta tomtegröt och ägg.. mumma...=)
jag har faktiskt inget planerat idag mer än att jag skall jobba ikväll.. för jag har inte råd att köpa fler julklappar nu förrän lönen kommer den 21... då köper jag dom sista...
men jag behöver tvätta bilen...
och behöver gå på en promenad men fan det blåser ju fortfarande ute...
men nått får man hitta på tycker jag...
Imorgon är det ju Lucia kröningen ... det får ni inte missa!!!!
fast jag vet inte vart eller vilken tid... så jag får återkomma med det=)
nä.. skall man slappa hela dan eller faktiskt ta och hitta på nått??
Det är frågan...

Kommentera inlägget här :