My long day!

publicerat i Allmänt;

Sängliggandes , med värk på diverse ställen på kroppen! Det stramar och gör ont överallt!!! Men jag har överlevt att jobba 25 timmar på 2 dygn!! Det ni! Idag fick jag dock bara börjat dan med ca en halvtimme på lagret sen fick jag byta om och hoppa ut till receptionen och jobba där till 16.30! Hon som sitter där var sjuk så jag fick hjälpa dom:) bar rätt skönt att slippa inventera:) Var ju hos tandhygienisten idag mitt på dan!! Fy fan man känner sig misshandlad i minnen efteråt men så skönt det är efteråt ! Man har rena fina tänder!!! Ja vid 16.30 så gick jag ut på lagret och började med papperarbetet på datorn!! Det är miljoner siffror och till slut snurrar allt bara ihop sig! Var bra trött nu när jag åkte hem!! Daniel jobbar natten och kommer väl hem nu i natt nån gång!! :( inte träffats nått dessa dar:( ja jag skall snart sova för i morgon ringer kl vid 6 igen!!! Dricker upp mitt vatten och säger god natt!

Kommentera inlägget här :