Ny TV! :)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Igår slog vi till....

Daniel ville åka till HI-FI klubben i stan för att "titta" så då gjorde vi det... och självklart föll vi.. haha...

 

kom hem med en samsung 55 tums smart tv med HD och 3D... ja tvn har fan allt.. och silken BILD!!!

 

Galet bra!!!

Vi fick hjälp av Henke som kom hit och hjälpte oss bära in Tvn.. jag är ju inte riktigt i tillstånd att bära nått..=)

Jag mådde bara sämre och sämre igår på grund av förkylningen så jag la mig redan vid 21 med en toa rulle och nässpray... fy fan...

 

sovit dåligt i natt med... men jag funderar på att trotsa denna jäkla förskylning och åka ut på några ärenden...

 

Daniel jobbar ju dessa dar så jag är alldeles ensam...=(

Har ju en grym TV så kan ju bara ligga och glo på film annars..=)

 

Grymme Tvn..=)

 

Ikväll skall jag träffa systrarna och pappa.. vi skall ha egentid... myyyys!! =)

 

 

 

Kommentera inlägget här :