Påpälsad!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Mina svarta fin byxer som jag alltid jobbat i får jag inte på mig längre... får bli att jobba i mammaleggins idag... men sista passet idag för mig...=)
Min mage är redan lite för stor för att jag skall stå i dörren på ett uteställe men jag gör det en sista gång...=)
Har haft vansinnigt ont dock i sidan av magen under dan... typ i njuren... svin ont... får svårt att andas på grund av smärtan...
vi vart iväg en stund förut och smärtan kom när vi gick in på JULA.. om det var själva affären i sig som utlöste det eller att det helt enkelt bara behagade komma då det vet jag inte... ont som FAN gör det... känns som hela njuren spruckit.. och så fort jag druckit nått måste jag på toa...
Tatt en Alvedon nu för att hålla smärtan borta vi får väl se om det hjälper...
Skall möta syrran på Statoil i Floda om 20 så får väl tas och åka då...
Hoppas alla får en bra kväll!

Kommentera inlägget här :