Söndag!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Och redan andra advent!!

Helt sjukt vad tiden går...!!

 

Ja.. igår kväll var ju jag bara hemma hos Bettan en sväng... Martina kom dit med.. och vi pratade väl mest graviditetsgrejor och bäbis grejer... Bettan hade även gjort sin goda pannacotta... 2 st fick jag i mig... oj sååå gott!!!

Vi kikade lite på film .. men jag åkte hem redan vid elva på ikvällen.. så jäkla trött..!!

 

Daniel och hans kompis Johan kom hem vid 4 i natt...

jag fick upp dom redan vid 10...=)

Åt god frukost och jag gjorde mig i ordning.. och åkte en sväng till Allum..Hittade en klänning till julbordet och hittade 2 st julklappar..

 

så nu har jag 5 st julklappar klara!

GOTT!!!

 

Klänningen!

halva priset så fick den för 150:-

 

Ja efter Allum hämtade jag upp Daniel åkte till Lerum.. dax för visning... en lägenhet faktiskt.. mitt i Lerum.. en fräsch trea...

Daniel är sugen så vi får väl se..

sen åkte vi till Pappa och dom med Daniel föräldrar och fick Tacos lunch där.. gott!

Sen åkte vi till Gråbo för att kika på hus... men det blir nog inget med det...

efter det åkte jag och Daniel till mamma och hälsa på.. lilla mamma...!

 

sen åkte jag och Daniel och köpte glass och åkte sen hem..

MUMS!!!

Ja.. andra ljuset e tänt och jag skall sitta där jag sitter nu resten av kvällen.. tittar på "Minnenas Televison" om Lasse Brandeby..!!

Älskade han när jag var liten!! Har hans autograf på ett gammalt Lisebergshäfte någonstanns..=)

Nu sdkall jag snabbt ner till tvättstugan... Ha en bra kväll!

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :