13 Februari 2011

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Tja!
Eller Hallå?
Eller God dag?.. eller.. äsch.. va fan sysslar jag med...
HEJ!
sovit gott?
har inte jag gjort... hostat som vanligt och känner mig som ett utsketet kolli när jag vaknar... mörbultat och tung i huvudet!!!
Släpper inte denna hosta nu i veckan så får jag besöka en doktor igen!
Utslagen vet jag inte om kan säga har blivit bättre... kliar fortfarande och jag ser inte klok ut...
har jag sagt att jag älskar mitt liv!!!???
Fy fan!
Dessutom ser jag ut som ett troll i huvudet...
alla hårprodukter man misshandlade sitt hår igår med har tagit ut sitt rätt efter en natts sömn!
skall duscha...
men är sånt förbannat fint väder ute så funderar på att ta en promenad.. sen duscha... sen åka till Allum... handla lite då vi inte har nån tandkräm kvar.. fräääääscht... sen kanske hitta nått litet till Daniel i morgon!
har inga pengar.. hela min lön gick ju åt till våran mat igår... så e det när man är tillsammans med en fattig karl...
men jobbar på Fredag igen...
Linda ringde från jobbet igår kväll.. hon hade blivit magsjuk så hon var tvungen att åka hem.. kul.. fick lämnat våran kollega så han fick jobbat själv resten av kvällen...
Not Good!! men men...
nä.. promenad.., dusch, handling!
kanske skall träffa Marie ikväll=)

Kommentera inlägget här :