Bapelsin !!!! GUBBJÄVEL!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... mmm... Tydligen har Daniel fått en släng av det jag har nu för nu har han ont i halsen så han var bara iväg och köpte material till gubbarna i morse och kom sen hem igen... han hade då med sig apelsiner till mig och en Cherry cola..=) Det är min älskling det=)
Så nu käkar jag apelsiner för fulla munnar..
vet dock inte om man skall äta dom så här men gott och surt på samma gång=)
Precis klivit ur sängen... blev bara deprimerad av att ligga där.. men har försökt sova lite då sömnen inatt var minimal på grund av hostning... men jag gav upp.. så fort jag var på väg att somna började det kittla i halsen och hostandes började.. har legat med ett glas honungsvatten brevid mig...=)
det har faktiskt hjälpt!!
Måste samla styrka för jag och Daniel måste iväg och handla... vi har inget hemma...
jo apelsiner då.. men det kommer vi inte långt på..!
Ge mig Styrka!

Kommentera inlägget här :