Fan!!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Vad e detta???
Halsont, snuva och mår allmänt kasst???
det är ju melodifestivalen ikväll!!!!
Hmm..
sov länge idag dock.. vaknade först halv 1...
men somnade ju inte förrän efter kl 2 i natt sen kom Daniel hem vid 4 och väckte mig för vi har ju inte träffats på hela dan...
tjötade lite...
sen kunde inte jag somna om... somnade väl först vid 5 skulle jag tro...
så är väl inte konstigt att jag sov så länge idag=)
Har ätit frulle och åkte bort till systemet för jag vill dricka gott till festivalen ikväll!
Är väl tänkt att jag och Bettan åker hem till Jessica i Floda för hon har ingen barnvakt så äter vi gott och dricker gott där och tittar på festivalen...
Jessicas gubbe BJörn skulle ju ut och härja på dan men kommer han hem typ vid 22-23 ikväll så sticker jag och Jessica till Stures och festar vidare där.. Ikväll jobbar nämligen syrran..=)
Hade varit kul att få festa där för en gång skull!
Får se,,
bara inte jag mår sämre!!!!
Daniel har kanske bjudit HIT lite folk med.. så kommer inte Jessicas gubbe hem så åker jag hem i så fall och joinar folket här om det nu kommer några!
nä.. skall nog lägga mig på soffan lite.. skall tvätta kl 16...
och så skall det väl städas lite...
ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Hoppas du inte blir sämre!! Inget kul att vara sjuk :(

Hoppas ni får det kul ikväll, synd att man inte kunde hänga med. Hade varit så kul för min del då det va ett tag sen man var ute med tjejerna!!! Men man blir lite fast när man ammar en sådan här liten.. MEN som jag sagt innan, slår gärna till på den "STORA" finalen om du kan då :)

Kommentera inlägget här :