God Morgon!

publicerat i Allmänt;
Vilken underbar morgon!
vaknade utvilad redan innan kl ringde... kan nog bero på att jag somnade som en stock igår vid 23... var så JÄKLA trött.. och har sovit sååå gott hela natten=)
Sov dock i raggsockar för jag hade smörjt in mina fötter på kvällen, men vaknade med bara en socka på mig.. hittade fan inte den andra sockan förrän jag fick upp Daniel ur sängen.. haha.. satt där den inte borde sitta.. den stackars sockan kommer ha svåra men för livet!!! haha.. den åkte i tvättkorgen!!!
All smutstvätt e sorterad och klar för att tvättas i eftermiddag/kväll...
Daniel skall snart köra mig till jobbet och sen ta med sig bilen till verkstan och fixa den under dan... sen åker jag antingen med en arbetskamrat eller så hämtar Daniel mig och så åker jag hem sätter igång en tvätt sen e det STORhandling på schemat... har inte ens kaffe hemma.. ni fattar ju...
jag vill ha KAFFE!!!!
Vägde mig i morse nu... and guess what!!!
jag har gått ner 3 kg!!!!!!
haha... fy fan vad gott!!!!!!
älskar att vara stressad och nervös så jag inte KAN äta... det gör underverk=)
hmmm.. eller kanske inte...
jaja.. nä hoppas alla får en mysig Fredag!!

Kommentera inlägget här :