God Morgon...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. höll jag på att skriva...
eller vänta.. det gjorde jag ju oxå... men det jag mena var väl God dag tror jag=)
kl är ju mycket!!!!
Usch... kan väl inte säga att jag mådde bra när jag kom hem i natt!!!
Så sjukt ont i mina leder i benen...
det värkte så det kändes som jag hade växtvärk!
Jag tog både allergitablett och en ipren och gick och la mig!!!!
Låg och frös och hade ont.. och hostan satte igång som aldrig förr.. fy FAN!!!
Daniel låg och klappa mig på ryggen för att underlätta mitt hostande men FY FAN!!!
hosta hosta hosta...!!!
Så Jävla trött på detta nu... alltså riktigt jävla SPY trött e jag!!!
Trött för jag inte får sova och trött för hostandet tar så mycket energi...
jag vill vara FRISK nu!!!!!!
Ikväll skall vi ut och äta... kommer missa Melodifestivalen om dom inte har en tv på restaurangen vill säga...
tror jag inte..=( men trevligt skall det bli!!!
Jag hoppas jag klarar mig från hostandet!
Skall repa idag kl 17 med... haha... lär ju knappast kunna sjunga nått... får se hur det går med det!
Vi skall gå igenom lite nya låtar...
bla annat "Robbie Williams- Let me entertain you"
GRYM!
Fick Härliga nyheter igår..!
Vet att jag skrev ett inlägg om dessa nyheter lite tidigare i veckan.. men jag skrev oxå att jag ändå är glad för mina vänner... och det MENAR jag!!! Så tror mig Jag är jätte glad för eran skull T!!!!! =) =) =) =)
Har precis ätit lite frukost.. men jag har som vanligt inte känt nån smak...
rätt trött på detta .. har jag sagt det... tåls att säga igen.. RÄTT JÄVLA FUCKING TRÖTT PÅ DENNA KUK FÖRSKYLNING!!!!!!!!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Tusen tack Malin :)

Kommentera inlägget här :