God natt folket=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
hej... oj vad dålig jag vart på att blogga idag.. men har verkligen inte hunnit... I morse hade jag brått skulle göra ett mms inlägg på väg till jobbet men då funkade det inte=(
sen efter jobbet så var det laga mat och äta sen åka direkt till syrran efteråt...
vi var ute och Geocasha i 2 timmar runt om i Gråbo.. grymt.. får man ju motion oxå=)
skit kul att få med sig fler på detta=)
Nu nä'r vi kom hem var det duscha sen äta en macka och nu har jag suttit och pluggat lite sång...
måste sitta massa mer men har fört över det jag skall öva på Iphonen så kan gå hela dan på jobbet i morgon och lyssna och sjunga med... Dom kommer döda mig!! haha...
jag sjunger ju alltid så detta kommer vara en ren plåga=)
Övar sång=)
Nä nu är jag så JÄVLA trött...
och en hel halvtimme måste jag gå upp tidigare i morgon... 1 mars i morgon vilket innebär 30 min mer jobb!!! BLÄ!!!!
just det... fick äntligen köpt mig en kalender idag... kände att skall jag ha nån som helst koll på mitt hektiska liv framöver så måste jag ha en!!!
så det fick det bli.. men tråkigt utplockat det va... men men.. denna får duga=)
nä... massa att göra nu.. så pöss och God natt...

Kommentera inlägget här :