Landning pågår...=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Ojojoj.. jag är trött.. och rätt sliten fortfarande... men betydligt piggare än igår i allafall=)
Sov ju en stund igår på dan men det e så svårt att få tankarna att sluta snurra...=)
Vaknade till liv vid 18 .. och var hungrig som en varg.. knappt ätit nått dom sista dagarna! Får inte i mig nått.. för mycket i mitt huvud!! =)
Jag ville fira med min älskling så vi åkte till favvo haket UTBY pizzeria och jag unnade mig en fet pizza.. fast det var fan pinsamt.. fick i mig en kvarts pizza bara.. knappt det sen var jag RÖVmätt!
Fick tatt med mig den hem istället=)
Åkte då till LInda och dom... gav Nora sin present då jag missade kalaset för henne i Söndags...=)
satt där en stund sen åkte vi hem och gick och la oss med en gång..=) Mys=)
haha...
är så glad...
Det är ju så jävla kul detta!!!
Jag är så JÄVLA stolt över mig själv!!!
Jag trodde det aldrig!!!
Idag har jag i allafall jobbat... jag befinner mig verkligen i en helt annan värld... =)
jobbade över en liten stund då det var så jäkla mycket att göra.. plus att jag har en del timmar jag kommer att behöva jobba in framöver.. haha.. GAAAH!!!
Åhhh kan knappt vänta tills jag får berättat för alla er läsare...
Nä.. nu skall jag slänga skräp sen boka tvättid.. sen SOVA!!!
Puss på er alla!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nina A:

Utby pizzeria är ju bääääääst! Ägaren bor våningen ovanför mig.. Hihi.. ;)

Kommentera inlägget här :