Ligger i soffan=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ligger i det mest slappaste läget i soffan... självklart med ett glas vatten jämte mig som vanligt... man vet aldrig när min hals behagar sig börja hosta...
har kikat på Solsidan och Time out...=)
Daniel spelar som alltid på söndags kvällar...
Har hunnit med en del idag ändå... kom ut på en kort runda förut idag... var kallt och friskt ute och jag gick och pratade med Bettan i telefon hela tiden för att se hur dom haft det igår när vi hade åkt hem...
var väl ute en halvtimme.. sen upp och duscha och åkte sen till Allum... hittade en billig sak på rean till älsklingen och ett gulligt kort till=)
han vill inte att vi skall köpa nått men jag vill gärna ge han nånting i allafall..!
sen var jag inne och handla...
hade tvättid och visste att tvättmedlet var slut så fick handlat det plus tandkräm och sen middags maten för idag och i morgon...
skall bli gott...
i morgon blir det Paprika halvor fyllda med tacoköttfärs med ost över som jag gratinerar i ugnen.. sen med grönsaker och kesella och tacosås till=) Efterrätt blir päronhalvor med aftereight på =)
Längesedan jag åt det=)
Erkänn gött!!!!
Skulle ju träffat Marie på en fika men vi kände båda två att vi var för trötta så nästa helg skall vi se till att ses... var alldeles för längesedan nu!!!!
Ja... tvätten e klar.. maten ligger som sagt i magen sen ett tag tillbaka.. och jag tittar på nån tragisk film på trean just nu...=)
Softisch=)

Kommentera inlägget här :