Tjenare=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Söndagen är här och den lediga helgen har bara svichat förbi..!!
Idag är ett fullspäckat schema som vanligt.. räknar med att vara hemma runt 20 ikväll för att äntligen få se Solsidan=)
Nu skall jag snart duscha sen klä på mig åka till Allum snabbt sen åka till Floda.. repa med bandet sen snabbt hem till Jessica då hon fyller år i morgon.. krama henne Grattis och sen hem... kort sammanfattning av dagen..=)
Har ju varit ute i skogen med Linda och Erla... FAN vad halt det va.. men så skönt att komma ut!!
Fick Henke att ladda hem den dära skattjaktsappen på sin telefon så dom har nått att aktivera sina barn och hund med..=)
Geocaching heter det=)
sök på det och ut och leta med er!
Här får ni lite fler bilder från igår=)
och lite bilder på min dragkamp med Erla idag=)
jag vann till slut... svårt att tro.. men det gjorde jag=)
Nä nu måste jag få duschat... svettig rygg...
vi vart ute en timma i skogen.. gott=)
har bråttom nu!
hörs säkert ikväll=)

Kommentera inlägget här :