Underbar dag=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hej folket=)
Hoppas alla haft en bra dag... jag vet hur mycket det suger att vara singel en dag som denna.. man vill bara spotta på alla äckliga lyckliga kära par.. haha...
men fan vad mysigt det är när man väl är kär och har en partner...=)
Min underbara prins... överraskade mig inte bara med att ha dammsugit, diskat och köpt en stor blomma till mig utan även köpt dessa till mig!!!
blev så glad så jag studsade upp och ner och satte på mig dom med en gång=)
Jag dukade ju riktigt fint ...
sen fick Daniel hittat sitt paket som låg på hans stol=)
en skjorta då han växer ur sina gamla..=)
plus ett gulligt kort=)
Gulligt eller hur=)
Maten var gudomlig..=)
alldeles lagom och så lätt att laga=)
Och efterrätten smalt i munnen=)
Min fina , trötta, halvsjuka älskling=)
Just nu sitter jag med mina nya lurar på mig och lyssnar på Spotify... har suttit med mina jäkla iphone lurar innan och hur sköna e det att ha i öronen för länge..!!! Fy!! Så glad för dessa..=)
Jag och älsklingen har haft det så mysigt... satt nästan 3 timmar i köket nu och bara tjata en massa skit...
tyckte det räckte ...
jag har haft min mens nu i flera veckor.. trodde den var slut men så slog den till i natt och kom tillbaka så nu har jag blodföde som niagrafallet igen... känns jätte kul och välkomnande så här på Alla hjärtans dag... Tack Lixom!!!
Hoppas alla har haft en bra dag...=)
Nu skall jag kika vidare här på nätet=)

*Nöjd*=)

Kommentera inlägget här :