Årsresume nr 4!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... okej sista 2 månader av ..
NOVEMBER

oj ojoj... silken start på denna månad... haha.. behöver jag säga mer än PMS anfall!!! =) Sur, ledsen.. sen sur och ilsk igen..=)
fick tatt ut lite ilska på ett till Military Fitness pass i allafall.. fick med mig Daniel med.. haha..
snygga ben jag hade dan efter... BLÅMÄRKEN!!!
img_0464 (MMS)
ja jag jobbade ju rätt mycket och det började kännad... yrsel, trötthet.. mådde inte bra helt enkelt..
var på Halloween fest!
Marie fyllde år och överraskade henne med ett Mary Kay party!
img_0582 (MMS)
klippte mig=)
img_0610 (MMS)
firade farsdag med våra fäder=)
fick beskedet om polishögskolan.. kom INTE in..=(
img_0709 (MMS)
var på bio och såg Harry Potter filmen=)
Oliver fyllde år och blev firad=)
img_0848 (MMS)
fortsatte med promenaderna trots den bitande kylan ute!!!
saknar dom nu.. måste börja nu i morgon igen!!!
blev en kväll av discobowling=)
img_0917 (MMS)
jag fixade i ordning min fina adventljusstake med..=)

DECEMBER

Sista månaden på året!!!
och julen närmade sig och lyckan var helt sjuk inom mig!!!
Började måanden med inventering på jobbet... 12-13 timmars dagar på jobbet.. men fick ju massa saker varje dag..=)
vann ju även denna=)
img_1003 (MMS)
var i stan och handlade julklappar med Bettan=)
img_9242 (MMS)
gottade mig i julens goda ting=)
Var iväg och köpte fler julklappar!
var på julbord 1..
img_9005 (MMS)
fick punka på bilen!
img_0121 (MMS)
var på anhörighetsjulavslutning=)
och var på Julbord 2..
jag fyllde år=)
med en av mina presenter på mig=)
julafton firades!
Juldagen firades med utgång=)
img_5569 (MMS)
köpte dator ..=)
img_3691 (MMS)
och firade nyår i Skåne=)
Det var 2010 det!!!
Sammanfattningsvis kan man väl säga att året började skit... men det avslutades ändå bra!!
Är ändå nöjd med året och tänker tillbaka på det med lycka.. var mycket roligt som hände oxå.. och mina dagar med Daniel är alltid lyckliga=)
År 2011 skall bli ett ännu bättre år har jag bestämt!!!
Har en del att se fram emot...=)
Idol...
ny lägenhet...
sommar...
massa trevligt=)
mina löften blir i år att hälsa på mamma mer... träna mer och helt enkelt bara njuta av livet!!!

Kommentera inlägget här :