Denna dag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ja ... fan vad bra man e ibland...
varit och tränat... och fixade även med mitt gym kort så nu har jag platina kortet istället.. och mitt jobb e ju så himla bra.. vi har kontrakt med gymmet och behöver inte betala mer än 3900 kr för detta kort om året och då betalar jobbet 2700 av detta... ni fattar ju silket grymt ställe man jobbar på!!!!
umm..
jag började lite lätt på löpbandet idag... 10 min snabb gång sen löpning i 10 och avslutning med snabb gång i 5... sen tränade jag bara lite triceps, biceps och skuldror efter det!!!
Helt slut!!!
Märktes att jag inte hade tränat på LÄNGE!!!
sen hem.. duscha och nu har jag städat bort julen!!!!
Grymma mig!!!!
NU har jag gjort en massa massa grymma spotify listor till mig.. just nu är det alla grymma lugna låtar genom tiderna som spelas!!!
Sitter här och vrålar med=)
Nä... lägga sig i soffan kanske.. e väl jag värd nu=)

Kommentera inlägget här :