Denna Fredag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Kom på att jag typ bara gjort mms inlägg hela dan.. kanske en snabb resume av dagen som gått...=)
Ja.. att jobba gick bra.. kände självklart av att jag varit dålig...
lite lätt yr och uttorkad så mycket vatten fick slinka ner.. sen efter lunch så satte ju magen igång att mullra och efter en stund fick jag stå långt långt borta från alla andra och jobba.. var INGEN som ville vara nära mig... vart så illa så jag ville inte ens vara nära mig själv... FY FAN! *håller för näsan*
MEN jag tog mig igenom dagen men jag kände ... trots min abstinens... att nått gym fick vänta!!!
Åkte direkt till ICA efter jobbet istället... satt på bänken vid entren och tjöta med Bettan ett bra tag=)
Sen in bland alla andra Lerums bon och handla...
sen hem... Daniel fick möta mig vid bilen så fick han ta kassen .. han packa upp jag tog av mig för att färga håret...
började sen med maten.. Daniel fick hjälpa till..
kikade på handbollen och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle göra.. men ja... spö fick vi ju!!
duschade och medans jag gjorde det dukade Daniel och tog ut pizzan ur ugnen..
pizzan var så god så jag satt bara och stöna när jag åt den.. lite väl mycket ost men gott var det=)
testade faktiskt för första gången i mitt liv ett sått Pizza kit från affären... gör ju annars ALLTID degen själv.. OCH tomatsåsen.. men orkade verkligen inte det idag!!
det var skit BRA!!!
REKOMENDERAR JAG!!!
ja... sen har vi bara degat framför tvn..
kikat på Lets Dance och grät nästan lite när Bagge åkte ut nu...
vad fan!!!
Love him!
har hunnit pussla några bitar men detta pussel e SVÅRT!
sen har jag även hunnit få i mig.. 1 öl och 3 cider så nu säger jag GOD NATT!!
/// den lättpåverkade!

Kommentera inlägget här :