Denna Onsdag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Hej hopp gummisnopp=)
Nu sitter jag nyduschad och skall äntligen få slappna av vid mitt älskade pussel.. blir ju aldrig klar med detta ju!!!!
Ego bilder=9 Som ni ser har jag precis upptäckt självutlösaren..=) Looki Looki no hands=)
Okej... denna dag kunde väl börjat liiiiite bättre men men.. kom ju ut till bilen vid tjugo i 6 i morse... först och främst slog en hemsk kyla i mot mig.. FAN...
kom till bilen och tyckte då den luta lite... såg då att höger fram däck såg riktigt pafft ut... ja det var antingen det eller så stod jag konstigt då hela parkeringen är täckt av is... fick startat och kört fram lite... bilen lutade fortfarande... FAAAAAAAAAAN!!!!
Har jag fått punka igen..!!!
kände på däcket.. det kändes ändå hårt men det var bra mycket mindre luft i det...
började i allafall åka i hopp om att kunna ta mig till jobbet.. kl tickade ju... kom upp för backen och kände mig skit nojig.. gjorde en u sväng och ställde mig på busshållplatsen för att åter igen kika på däcket.. det kändes ju hårt och det lät ju inget.. körde rå sakta till jobbet och var där några min över 6...
efter jobbet körde jag runt bilen till våran verkstads avdelningen.. en av killarna där kollade trycket och fyllde på med luft.. tydligen hade jag bara 0,7 i däcket.. man skall ha runt 2,4...
han fyllde upp till 2,5... men fan vad det pös om däcket.. fick ringt Daniel.. "Åk till verkstan" beodrade han mig!
Så det gjorde jag.. tog mig ändå ut till Sisjön...
Daniels bror kunde ju hjälpa mig med en gång som tur va.. tydligen har min bil ännu en gått blivit kantstött så fälgen var tilltryckt inuti därav läckaget!!
var snabbt fixat i allafall..
strax efter 13 åkte jag därifrån...
skulle ju egentligen gymmat efter jobbet men det sket ju sig och nu var jag trött och hungrig och orkade ju fan inte åka tillbaka till Stenkullen..
åkte förbi donken sorligt men sant och körde en qp och morötter.. hem och satte mig och pussla en timma sen la jag mig för att vila 1 timme väcktes av ett gostroll till sambo som kom hem och ville gooooooosa!!!
Jag tryckte liv i mig själv och åkte till min farbror... vi skulle repa begravningslåtarna...
gick bra... betsämde oss för att min farbror sjunger båda låtarna så lägger jag stämma och sjunger med bara..=)
skönt..=)
Låtarna passar bättre till en kille=)
så .. efter det in snabbt och handla.. sen hem nu och har duschat...
ångesten är hög över att det inte blivit nån som helst träning idag.. men ett efter jobbet i morgon är inplanerat.. skall ju jobba på kvällen sen men börjar ju inte förrän 20 så har långt tid på mig sen att äta lunch... duscha... vila och äta middag innan jag sticket till nästa jobb=)
På Lördag är det Hockey med Jessica... fy fan vad kul det skall bli.. att få komma ut... dricka lite... GOTT!!!
Nä.. nu skall jag äta kvällis och PUSSLA!!!

Kommentera inlägget här :