En liten nätt promenad!?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
ja det var vad jag trodde jag gav mig ut på.. slutade att jag var ute i över en timme och hade gått 5,5 km=)
Det var ren isgata hela vägen så jag höll på att dritta på röva flera gånger!! Stel som en pinne gick man men men.. svettig blev jag tydligen... var ju inte riktigt meningen...
Så det var ju bara att slänga sig i duschen när jag kom in..=)
Hann prata med både Bettan och Linda och ringde även mamma.. skulle jag väl kanske inte gjort... jag vart bara ledsen efteråt för hon var MYCKET förvirrad mamma.. =(
Älskade lilla mamma...=(
Men det var skönt att komma ut.. som jag saknat mina promenad.. var ju nästan ute dagligen i höstas/förvintern och då gick jag ner 3 kg ..=) gott!
Nu har jag ätit lite kvällsmat och skall inta soffan det sista som återstår av kvällen... =)
nån film på tv kanske!? =)

Kommentera inlägget här :