Fan vad tråkigt......

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. jag har....
pratade med min kära syster förut som då både varnade mig för att gå ut på promenad OCH sätta sig i en bil i detta väglag... folk uppmanas att hållas inne då det är halt som FAN ute!!!
jaha..!!!
Och Daniel får jag inte ens tag på.. hans mobil är död och han har inte kommit hem ännu...
om jag är sur... jo man kan väl säga som så att han kommer få höra ett och annat sen när han hör av sig!!! Hans mamma ringde nu med för en stund sen och undrade oxå vart han va.. hon höll med mig!!! Respektlöst!!!
istället för träning har jag på brist av annat rensat skafferiet här hemma..!!!
Hade allt där inne.. mycket har slängts och annat har slängts upp på vinden!!!
FÖRE!!!
EFTER!!

Inte mycket till matväg men tur jag har en massa chips då för hungrig e jag.. och det luktade köttfärssås när jag gick upp på vinden så nu är jag sugen på det.. kanske trotsar väglaget och tar mig ut i allafall!!!
Skall duscha nu i allafall.. det är ju en början=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennie:

Va fint du fått det i skafferiet. jag vill också ha ett så stort skafferi. Har så dåliga uutrymmen i mitt annars så stora kök.



Blir ju orolig att något har hänt Daniel =S. Men kan du inte ringde någon av dom han var med igår coh se om dom har koll på vad dåren håller hus?



Kram

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Du är för go du! Kramar om

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Du är för go du! Kramar om

Kommentera inlägget här :