Fastnad!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Sancka om att man kan fastna vid pusslandet.. shit... Daniel såg till att jag vaknade från Pussel dimman och sa åt mig att gå och lägga mig nu!
Suttit sen 19 typ...
har ju jobbat och sen tränat skiten ur mig själv... blev 5 min snabb gång sen 30 min löpning på bandet och avslutade med 5 min nergång... sen MILON 15 min som vanligt!! Ännu en ökning i vikter.. jag är så grym!!
sen åka och tanka och hem och duscha...
Linda och dom kom för att visa upp bilen för Daniel men jag och Daniel stod mitt i matlagningen.. dom orkade inte vänta på oss så dom åkte igen=(
nä..
sova då kanske...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Syster:

Vadå orkade vänta, vi väntade i 15 min men ni kom ju aldrig ner. Ringde till dig 3 ggr utan att ni gick ner. Så fruktansvärt dåligt av er tycker jag.

Kommentera inlägget här :