Handbollen!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja då var det dax... svenska folket sitter som på nålar hemma i sofforna nu antar jag... eller?
Jag sitter faktiskt och tittar jag med...
tänkte poppa lite popcorn för det är ju enkelt att få i sig... men det e fan nått fel på dom senaste påsarna jag köpte det händer inget så jag micra och micra och till slut hade jag bränt hela innehållet så nu luktar det FAN här hemma...!!!
Jag avskyr verkligen brända popcorn lukten... den är hemsk.. för den sätter sig i allt och den försvinner FAN inte!!!!
FAN!

Jag mår ännu mer illa nu och jag får ju genast svårt att andas då jag tål inte os och annan rök lukt...
usch!
Hmm... insåg nu varför jag aldrig tittar på Handboll...
så JÄVLA TRÅKIG sport!
Ledsen ni som älskar den men ärligt... visst det är fart och fläkt i sporten det händer saker hela tiden...
men vad händer då..
jo ena laget springer upp hoppar nått steg passar mellan varandra och så vips gör nån mål.. snabbt som fan kontrar det andra laget och gör exakt samma sak...
alltså... det är som att titta på upphakade robotar som är programmerade att enbart göra en sak... haha!!!
men enbart för att jag är den natoinalist som jag är så tittar jag.. men fan vad jag tröttnar fort märker jag... jag menar sitter ju hellre här och skriver än tittar ...
hmm.. vågar jag säga att jag mår lite bättre dock??
vet inte...
får se hur natten är..
förresten vem FAN är äcklet som inte tvättat sitt hår sen innan första matchen... FAN vad äckligt hår han har!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johan frölunda:

ang popcornen har du köpt ett 3-pack så lyckas ja aldrig heller, enklare me 1- pack :)

å speciellt om man köper 3 packen från coop lr ica maxi

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Det var nog ett sånt 10-pack från ica tror jag... var sista påsen så hade inte förpackningen kvar... men det var ren skit i allafall.. =(

Kommentera inlägget här :