Hej Hej!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Måndags kvällen är här=)
Jag är så nöjd med dagen..=)
Jobbat, gymmat stenhårt!!!
Började med löpbandet... snabb gång i 15 min sen sprang jag i lagom tempo i 20 min... mina ben och min kropp var riktigt tunga i början men konditionen fanns där... det var så jäkla skönt.. hade kunnat springa hur länge som helst för mina lungor var verkligen med mig idag=).. svetten forsade ju som vanligt=)
efter 20 min löpning tog jag nervarvning i 5 min oxå..
sen blev det Milon...
15 repetioner på varje maskin och cirkus 23-29 kg på varje maskin med.. STENTUFFT!!!
150 på båda konditionsmaskinerna och sen vart jag så trött så jag kunde knappt ta mig upp för trappan... FAN vad gott det va..!!
In och få av sig sina svettiga kläder.. duscha och ta på sig.. åkte sen till kyrkogården i Lerum... tände ett ljus...=(
efter det var det in till affären bunkra upp med basvaror hemma.. sen hem och äta kvällsmat... sååå hungrig..=)
nu skall jag slappa i soffan det sista..=)
är jag värd tycker jag=)

Mitt fina hjärthalsband som jag fick av Daniel för snart ett år sedan på Alla Hjärtans dag=)

Kommentera inlägget här :