Kom på en sak...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... hahaha... på nyårsnatten så hände en rätt rolig sak i Jaktstugan!
Jag och Daniel skulle egentligen legat i samma säng.. en säng på ca 80 cm bredd... när jag gick och la mig före alla andra så bäddade jag åt Daniel i sängen brevid istället ville inte ligga där i värmen och trängas...
mitt i natten vaknar jag av detta...
Daniel: Alltså ärligt... jag måste kolla en sak..
JAG: ??
Daniel: Är det en jävla byrålåda jag ligger i eller?
Jag:??
10 min senare...
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
Daniel:??
JAG: hahaha... ligger..... hahahahahaha..i.... hahahaha.. en..hahahaha... byrålåda!!!!
Daniel: hahahahahaha!!
Jag garvade minst en kvart till detta mitt i natten... trött?? nä inte så farligt=)
Låter kanske inte så roligt ... MEEEEEEEEEEEEEEEN det var det=)

Kommentera inlägget här :