Laddar för kommande jobb dag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Japp i morgon är det slut på långa sovmornar, slappa dagar med mycket soffliggandes och det är dax att komma in i rutinerna och vardagen igen...
rutiner.. HA.. har jag sånna förresten..?
NEJ men kanske skall skaffa mig!!
har haft en riktig go kväll i soffan... zappat mellan alla kanaler.. och kollat på 112 på liv och död... och drömmen om Polis lever ju fortfarande kvar i mitt hjärta märker jag... vet ju nu precis hur jag skall vara vid nästa pliktverk.. vid polisintervjun och hos psykologen.. vet vad jag gjorde fel och önskar jag kunde vrida tillbaka tiden och göra om dom.. men samtidigt inte för jag var inte redo att komma in nu ändå!!!
Skitsamma..!!!
Nu skall jag snart lägga mig... upp kvart över 6 i morgon... fy fan!!!
jag som sovit till typ 11 om dagarna!
Frölunda matchen står på och nu gjorde dom mål... GÖTT.. men ligger fortfarande under med ett mål!!!
Jag lyssnar på Abba med ena örat..=)
Hade lite tråkigt... OKEJ!?


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Jag tycker med synd om den, känns ok trots omständigheterna!

Du måste testa Jacob, han var god ;)

Kan inte heller släppa polisen...Vad göra?!

Kramar om!

Kommentera inlägget här :